NHL Final 6 ..

2009-06-09 @ 18:31:02
Ja gott folk ikväll smäller det och ikväll gäller det verkligen allt
för Detroit, som har chansen att avgöra denna fantastiska
final serie. Jag tror personligen att Detroit tar hem detta precis
som jag tippat inna final serien att det ska bli 4-2 i matcher.

Tror coach Babcock kommer spela laget annorluna och inte 
hela tiden försöka byta in Zäta då Crosby lirar, det skapade
så mkt oro och otajmade byten. Inatt tror jag mer på att 
hela laget kommer lyfta sig, dom gör aldrig 3 dåliga
bortamatcher, speciellt inte då det gäller Lord Stanley.

Vem avgör ? Datsyuk,The Mule,Zäta ? ja jag vet inte
det är så öppet inför en sådan hära match att man
helst inte bör tippa men vi säger 4-2, Ozzie gör ännu
en stor match medans Datsyuk får sätta avgörande
3-2 och The Mule sista i tom kasse, låter bra va ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0